2021. máj 20.

Tizenkettedik

írta: blájenelete
Tizenkettedik

Lehet-e barátság férfi és nő között, és ha igen, miért nem?

Ez konkrétan Karinthy véleménye. Szerintem hülyeség. Bár tegyem hozzá az ő korában talán tényleg ez volt a normális. Ez a szar kérdés mindenkit foglalkoztatott. Mikor megkerestem az idézetet, mert ugye klasszikusokat csak pontosan, kurva sok citatumot találtam erről a témáról. És száz százalékban pasik írták. Na de hagyjuk a dinókat. Kihaltak. Ez már a huszonegyedik század.

Nekem kicsit más a véleményem. De hát ki a picsának ne lenne más, mint nekem. Viszont először egy fontos kérdés, ami most tűnt fel. A csajokat ez a kérdés miért nem foglalkoztatja? Mint mondtam, csak pasik idézeteit találtam. A nőknek csak ennyi a dolog, hogy betesznek friendzoneba és onnantól aszexuális  lettél? Meg van oldva. Nem leszel soha BGFF (bestgirlfriendforever), de úgy sem fog rádnézni mint akinek más van a lába között. Légyszíves, ha egyetlen egy  csaj is olvassa, írja meg, náluk hogy működik.

Na szóval, mégis mi a véleményem a dologról. Szerintem létezik. Mégpedig többféleképpen is kialakulhat. 

Vegyük a legegyszerűbbet. Van egy pasi, meg egy csaj, megismerkednek. Agyban van kattanás. Mint megtudtuk a katt kurva fontos…. Anélkül nincs tovább. Mondjuk itt legyen. Megvan a kémia, a feromonok kölcsönös beszippantása, értékelése, hormonok beindulása. Pici kufirc, pici séta, vacsi. A sorrend nem lényeges. Aztán mégis szar van a palacsintában. Nem kurva nagy, de egy kicsi fekália is tönkrebassza a csokis palacsintát. Attól függetlenül nincs harag, csak nem stimmelt valami. Mondjuk a kufirccal. Megesik. Tudjátok, szögek (kinek geometriai, kinek vas), meg fétisek (lehet a mackójelmez túl sok), ne ragozzuk. De nincs harag. Itt még maradhatnak haverok. Majd ez átalakulhat barátságba.

Aztán a második, a hosszabb, kihűlő kapcsolat, mint egy házasság. Ha tényleg csak kihűlt, és nem harmadik jött be a dologba, mert korrekten előbb léptetek, mielőtt félrekúrtatok volna, akkor maradhat barátság. Hiszen jobban ismer, mint anyád, több időt éltetek együtt. Szerintem ez nem olyan ritka mostanában, mikor az emberek úgy válnak el, mintha csak kávétejszínt vennének a Lidlben.

A harmadik a hazug barátság. Ártatlan igaz, de attól még hazug. Tudod, mikor a pasi inkább bekamuzza a barátságot, hogy ne kerüljön ki a vonzáskörzetből. Inkább eltűri, hogy a csajszi őt kérdezgeti, hogy szerinte mekkora pöcse van Bélának, hiszen biztos látta a kondi tusolójában. Tőrdöfés, de egy balfasz, és tűri. Hátha a Béla jól átkúrja, és akkor az Ő vállán vigasztalódik. Ez általában sosem jön össze. De a reményhal, tudjuk a pasiknál gyakoribb állat, mint gondolnánk. Aztán persze, lehet hogy a pasi is összejön valami nővel, meg a csaj is egy Bélával. De az együtt töltött évek, már kialakitottak egy olyan szoros kapcsolatot, amit nem ad fel. Mondhatni testvéri, de azért ezzel vigyázni kell. Előfordulhat egy vérfertőzés a családban, ha úgy hozza a sors.

Amúgy szerintem ezeknek az idézeteknek az írói is ebben szenvedtek. Nem állt meg nekik a bula, ők meg leírták, oszt híres lett. Ilyen az élet. Blájent biztos nem fogja senki idézni.

Na mindegy. A Lényeg a lényeg. Az a stájsz, hogy nálam ezek a verziók vannak. De egy biztos. Egyik sem stabil. Bezárnám ezeket a barátokat egy napra, pár üveg borral. Szerintem Maligán elvtárs megtenné a hatását, aztán másnapra tuti nem lenne barátság. Vagy párok lennének, vagy örihari. Kinek mi jut. 

Csumi,

Blájen

Szólj hozzá

férfi szerelem barátság poén groteszk csajozás őszinte szókimondó fekete humor blájen személyes blog pár-baj férfisors