2021. okt 07.

Harmincegy

írta: blájenelete
Harmincegy

Puha, vagy kemény?

Sziasztok. Újra itt. Ma nem lesz észosztás. Bármennyire meglepő, kicsit tanácstalan, bizonytalan vagyok. 

Mint látjátok, már a cím is egy kérdés. Ha egyből arra gondoltatok, akkor rosszak vagytok. Annyit már én is tudok, hogy abból a kemény jobb. A puha matracon mindig megfájdul a hátam.

Nem, nem ilyesmiről van szó. Nemrég megkaptam egy hölgytől, az első találkozás alkalmával, hogy puha vagyok férfinak. Nem vagyok elég kemény, nem vagyok elég férfias.

Sajnos nem volt alkalma, illetve kedve kifejteni, hogy mit is akar ez jelenteni, de a részinformációkból összeraktam valamit, amire szerintem gondolt.

Definíció, kemény, férfias férfi: Az a férfi, aki ha kell erővel viszi át az akaratát, aki nem kompromisszumkész, aki érezteti felsőbbrendűségét. Akit a nőnek kell elcsábítani, és főleg a nőnek kell megtartani. Akire a nő fel tud nézni. De ebben nem vagyok biztos, csak abból indulok ki, hogy én puha vagyok.

Definíció, puha férfi: Itt könnyebb kitalálnom, mire is gondolt a költő, mert ebbe kicsit mélyebben belement. Az a pasi, aki megértő, akiben a nő megbízik. Aki meghallgatja a nőt, esetlegesen tanácsot kér tőle, akinek néha szüksége van a nő támogatására, és támogatja a nőt a kérdéseiben. Ha tud, igyekszik női fejjel gondolkodni (bár ezt évek hosszú munkája után is szinte lehetetlennek érzem), és úgy beszélgetni a nővel, mint aki nem csak a párja, hódolója, lovagja, de barátnője is. Valóban tud feminim lenni. De nem az egész valójában, csak akkor, ha a szükség úgy hozza.

És igen, ilyen vagyok. Rengeteg lány barátom volt, és jelenleg is rengeteg nő barátom van.

Igen, tudom, hogy a barátságról korábban mit írtam. Az tartom továbbra is:))))

Úgy érzem, kicsit megtanultam női fejjel gondolkozni, és egy kicsit jobban megértem a női problémákat, mint a legtöbb férfitársam. És nem vagyok meleg.

És erre büszke vagyok. Lehet nem jövök be azoknak a nőknek, akik a kemény férfiakat szeretik. Elfogadom. De a végén az én vállamon fogják kisírni magukat.

Voltam kemény férfi. Volt amikor kihasználtam a másik nemet. Nem esett akkor jól, és most sem vagyok rá büszke. Én az őszinteségre szavazok, és úgy gondolom, hogy egy hosszú távú, bármilyen kapcsolat esetén (baráti, testi, vagy érzelmi), csak az őszinteség lehet az ami meghatározza, és biztosítja a tartósságot. 

És igen. Megtehetném azt, hogy amikor ezek a hölgyek, akik ismét csalódtak a kemény férfiban, és nekem mesélik el a fájdalmukat, akkor kihasználom. Hiszen sebezhetőek, gyengének, értéktelennek és védtelennek érzik magukat. Szerintem sokszor megtehetném, de bocs. Én még szeretnék tükörbe nézni. Szar anélkül borotválkozni.

Egyszóval puhapöcs vagyok. Egy büszke puhapöcs. És ezen nem is akarok változtatni. Én úgy gondolom, hogy egy párkapcsolat akkor tud működni, ha a pár tagjai megértik egymást. Sosem fogják teljesen, de lehet megpróbálják elmagyarázni, ha a pár másik tagján látják, érzékelik, hogy érdekli a téma, és megpróbálja belegondolni magát a helyzetbe. És bízni is fognak. Ami megintcsak nem egy elhanyagolható tényező.

Cáfoljatok, erősítsetek, és vitázzatok velem. Mindkét oldalról. Ma én leszek a mérleg nyelve.

 

Na csumi,

Blájen

 

Szólj hozzá

vélemény férfi szerelem barátság nők boldogság társkeresés groteszk csajozás bizalom őszinte irónia szélsőség szókimondó szarkazmus ellentét blájen pár-baj férfisors cininzmus