2021. okt 28.

Harminchárom

írta: blájenelete
Harminchárom

Gyökereink

Sziasztok, újra itt. Hogy múlt héten miért nem volt poszt, arról később. Őszintén örülök, hogy valaki olvassa ezt a blogot. És néha még érdekesnek is találja. Hogy mit talál benne érdekesnek, azt nem tudom, de bizonyára van valami benne, amit én nem ismerek fel. Olyan, mint amikor Pista bácsi a falra tüsszentette a paradicsomlevest, mert macskaszőr ment az orrába, a műgyűjtő meg megvette az egész házat. Istenem, neki tetszett, látott benne valamit.

Na, de először is a szolgálati közlemények. Miért nem volt múlt héten poszt? Neeeem, most nem voltam lusta. Illetve nem voltam lustább, mint máskor. Egyszerűen behavazódtam, nem kicsit, nagyon. A múlt heti Bánkút hozzám képest marbellai strand volt főszezonban.

A másik szolgálati. Eddig nem terveztem a kommentek cenzúrázását, de amit a két fanatista művelt, kezdte csöppet kibaszni a biztosítékot. Kedves istentagadó és kedves boszorkányégető barátom. Nem vettétek észre, hogy mindketten ugyanolyan pöcs fanatisták vagytok? Csak két különböző eszme van a zászlótokra firkálva. De lehetne fasz, vagy pina is ráírva, ha annak a nevében lehetne fikázni, sértegetni, embert ölni. Mindegy mi az, a nagy közös táborotok ugyanaz. A fanatizmus. És egyet felejtettek el, akár istentagadó, akár istenfélők vagytok. Ezen a blogon én vagyok az Isten. (Ja, nem az a blog.hu, meg a facebook). Akkor a kisjézus a jászolban, rongyokba csavarva, de a pici, puha, babaillatú kezecskémmel úgy ki tudlak b*szni innen benneteket, hogy csak na. Engem fikázzatok, én írom ezt a szart. Uff, én beszéltem.

Azt hiszem más szolgálati most nincs. Vágjunk bele, mint kezdő séf a hüvelykujjába. Nem tudom, hogy fog menni, mert ezt a bejegyzést négy óra előtt kezdtem, és ilyenkor még nem illik WD40-et szopogatni. Sebaj. Meglátjuk mi lesz belőle.

Minden népnek, minden társadalomnak szüksége van gyökerekre. Ok, én ezt értem, és elfogadom. Na de bazdmeg, ennyire?

Az emberi társadalom kezd lassan úgy kinézni mint a mesebeli répa az ábrázolásokon. Kicsi levélzet a föld felett, amit csak apóka tud megragadni, anyóka megragadja apóka répáját, izé apókát, meg a kislány, meg a kisfiú, meg a kutya, maci, ló,  csiga, alien meg a tököm tudja már ki szerepel benne, mert ugye esténként nem mesél nekem senki, de a lényeg, hogy a kicsi szár satnya, a gyökér meg kurva nagy. Hát így vagyunk ezzel, kedves testvéreim. Ez a mai élet.

Rengeteg gyökértípus van, de mivel blájen a párkapcsolatok nagy szakértője, ( ha a 2.B-ben Emőke copfhúzását is párkapcsolatnak számítjuk, akkor már majdnem tíznél jár), tehát egyértelmű, hogy ezeket veszem górcső alá. (Ez de kurva hosszú mondat lett.) Na, mivel elmúlt négy óra, ezért meghívtam társszerzőnek a híres francia írót, Malligand urat.

A párkapcsolati gyökerek. Sokáig azt gondoltam, hogy ezek a gyökerek egyivarúak, de mostanában kell rájönnöm, hogy kezd megosztódni a szerep nemek szerint is. Kezdenek feljönni a hölgyek. De erről később. Kezdjük először a szokásos, gyökérségüket évek óta gyakorló férfiakkal. Azt hiszem, ez valahogy annyira belénk lett genetikailag oltva, hogy minden pasi gyökérnek születik. Csak van, aki kidugja a fejét egy idő után a földből. 

Igen, én sem voltam egy matyóhímzés kamaszkoromban. Kb olyan lehettem, mint Pistike első öltései, mikor az anyja véletlenül Háztartásra iratta be Technika helyett. Megértem a pénzemet. De elég sok nővel beszélgettem mostanában. Nagyon ritka volt az, aki nem említett volna egy-egy gyökér pasit, aki kihasználta, átverte, megalázta, stb., stb. Az ilyen gyökerek miatt van a nőknek alapbizalmatlansága, és prejudikációja a sokkal kisebb gyökerekkel szemben. Mint pl Blájen. Kedves sokkal gyökerebb férfitársaim. Ha csak egy numerára vágytok, vagy kettőre akkor javaslom, hogy keressétek meg a gyökér nőtársainkat.  Úgyis egyre többen lesznek. Nem kell megjátszani magatokat. És nekik sem kell manipulálni. Vagy, és tudom ez sokkal nehezebb, de fogjatok vissza a gyökérségből. Attól nem lesztek kevésbé férfiak. Nehéz, nehéz, de talán megéri.

Ugyebár a feminizmus mit akar/akart? Egyenjogúságot a nőknek, egyenlő esélyeket, egyenlő elbírálást, egyenlő megítélést. De érzésem szerint, ezt úgy tervezték, hogy a nőket felemelik sokkal magasabbra, arról a szintről amin voltak, és a férfiak meg kicsit lefelé konvertálódnak a társadalmi megítélés ranglétráján. Ehelyett a pasik maradtak ott ahol voltak, a nők felemelkedtek, de még nem teljesen. Viszont egyes nők, már sikeresen elérték a férfiúi gyökérség szintjét. Simán libidócsökkentésre használják a pasikat. És kb. mindegy a pasi mit szeretne. Gyökerek lettek. A feminizmus szempontjából jelentős esemény, a normális, gyökérellenes szempontból semmivel sem jobbak, mint azok, akikre eddig panaszkodtak.

Röviden ennyi...ne keresd a gyökereidet. (Megtalálnak maguktól)

Remélem egyetért ezzel mindenki, akár egyszeri, akár #1, vagy VIP olvasó.

 

Na, csumi, 

Blájen







Szólj hozzá

vélemény férfi feminizmus szerelem nők poén boldogság társkeresés groteszk csajozás bizalom őszinte irónia szókimondó fekete humor szarkazmus blájen személyes blog pár-baj férfisors