2022. jan 27.

Negyvenhárom

írta: blájenelete
Negyvenhárom

Versenyszellem

Sziasztok!

Azt hiszem sejtitek, hogy ma nem az éjszaka a padláson rohangáló rajtszámos lepedős alakokról fogok nektek írni.

De először pár szolgálati közlemény. Numero uno: Elkészült a lifeofblajen@gmail.com. Még az elején, mikor belekezdtem ebbe a blogolásos szemfényvesztésbe, elhatároztam, hogy nem fogok reagálni a kommentekre. Legalábbis a komment szekcióban nem. Posztban simán, főleg ha olyan dolgokról van szó, ami mindenkit érint. Azért hoztam létre ezt az emailt, hogy akinek bármi olyan nyűgje van, ami érint engem, de nem szeretné megosztani a sok millió olvasóval, az küldje el erre a címre a problémát. Aztán lehet válaszolok. Vagy nem. Mindenben van kockázat. Illetve előfordulhat, hogy egy nyilvános kommentre is erről a címről fogok írni. Mert én látom ám az emailcímet, amiről kommentáltok. 

Numero kettő: Nem tudom milyen lesz ez a poszt, mert azt, hogy miről akarok írni már elég régen kitaláltam, de persze megint az utolsó pillanatban ülök neki megírni. Vasárnap reggelre nem voltam túl jó állapotban. Nem tudtam, hogy a két óra pingpong, vagy az azt követő hidratálás (értsd: 1 liter bor, 4 liter víz) az oka, vagy esetleg kifejlesztettem a testemben egy új variánst. Ezért hétfőn betértem a patikába, és vettem egy tesztet. Mármint Covidot, nem terhességit. Jelentem, már nem vagyok orrnyálkahártyaszűz. De a lényeg, hogy lett még egy negatív dolog az életemben. Olyan ronda vagyok b@szod, hogy már a Covidnak sem kellek. Attól függetlenül valami sz@rt elkaptam, mert nem vagyok százas. Mármint testileg, mert szellemileg eddig sem voltam a közelében. Szóval úgy tűnik mégis születőben van a bejegyzés. 

Most különítsük el a különböző versenyeket egymástól. Most nem érdekel az, hogy ki fog hamarabb mRNS vakcinát gyártani, vagy ki nyeri a megye III bajnokságot. A lányoknál, hogy ki a szebb a környezetben már inkább témába vág, de most igazából a férfiak közötti versenyt, a versengést szeretném megvizsgálni. És ennek a versengésnek az alapja az állatvilágból származik. Vegyük például a szarvasokat. Nem tudom miért, de vegyük őket. Szóval van egy erdő, benne számos szarvassal. Elkövetkezik az ősz, mikor a tehenek, izé fogantatásra képes állapotba kerülnek, és a bikákra meg rájön az utódnemzés. ÉS megindul a versengés. Melyik bika tudja a legtöbb nőstényt összegyűjteni és megtermékenyíteni. Ösztön, hiszen neki a kis tudatalattijában az van, hogy az Ő DNS-t kell továbbörökíteni. Emiatt sok mindenre képes. Mikor elkezdődik a bőgés, onnantól kezdve kevesebbet eszik, és folyamatosan úton van, hogy összegyűjtse a háremét. Persze ne úgy képzeljük el, hogy az egész erdő összes tehenét egy bika termékenyíti meg. Na jó, nem akarok zoológiai kiselőadást tartani. A lényeg, hogy a bika védi a teheneket, és ha másik bika kerül elé, akkor elkergeti, vagy megküzdenek. Mindig az erősebb bika…. Bár kutyával mondják, de erre is igaz. Igaz, zoológusok megfigyelték, hogy néha történik olyan eset, hogy míg a két domináns bika egymással van elfogalva, addig az élelmes, de nem olyan daliás, és erős nevető harmadik szépen levarrja az összes tehenet. Aztán következő tavasszal nem olyan daliás, de rafkós borjak születnek. 

Na, de miért is meséltem erről. Mert ez szerintem a pasik viselkedésében is megvan. Van két domináns pasi. Kigyúrt, f@sza autója van, meg természetesen pénze. Ha a tehene, izé, csaja köré settenkedik egy másik ilyen pasi, akkor “féltékeny lesz, és a két hím megküzd egymással, azon, hogy kié lesz a csaj. Nem mintha nem a nő döntene általában. És van amikor dönt is, és kalandozik egyet egy nevető nyápic informatikussal, aki újraindította az iBookot.. Aztán következő tavasszal születik a vörös, szemüveges kis informatikusbébi. Na mindegy. A lényeg, hogy nem mindenkinek vannak meg azok a testi adottságai, hogy az erdő ura legyen. És valóban. Valószínűleg az erdő urának sokkal könnyebb “háremet fenntartani. De az sem egy biztosíték arra, hogy minden rendben van.

Én sosem értettem a versenyszellemet. Miért kellene mindenáron legyőzni a másikat? Például pingpongozás közben sem szeretek meccseket játszani. Én azért akarok játszani, hogy élvezzem, és attól nem fogom jobban élvezni, mert valaki sikerült legyőznöm. Szerintem mindenkinek egyvalakivel kellene versenyezni. Önmagával. Győzd le magadat, holnap legyél sokkal jobb bármiben attól a magadtól aki ma vagy. És igen, akkor jobban fogod érezni magad, mert tudod, hogy egy tisztességes harc volt, és pontosan ismered a legyőzött ellenfeled kvalitásait is.

Én ebben a szellemben szeretnék élni. ÉS lehet sosem lesz háremem, de annyi baj legyen. Elég egy tehén is akit teregethetek. (Bocs, csajok)

 

Csumi, 

Blájen

Szólj hozzá

vélemény férfi verseny szerelem nők poén boldogság csajozás őszinte irónia szélsőség fekete humor ellentét blájen személyes blog pár-baj férfisors